Tuğçe Becerikli – Gülü susuz seni aşksız bırakmam

10 Yorum

  1. fulya dogan said,

    Ocak 1, 2007 at 7:55 pm

    ben bu sarkıyı cok sevdiğim için merak edip dinledim acıkcası cok duygulanmadım,başrılarınızın devamını dilerim bence daha iyisi olabilir ses renginiz güzel.

  2. Deniz Aslansoy said,

    Ocak 6, 2007 at 12:39 am

    Ben de bu şarkıyı çok severim,ilk yorumun aksine ben beğendim ve duygulandım.Ancak otorite olmadığım için,fazla yorum yapmak da istemiyorum.Tabiki güzelin üstüne, daha da güzel okunabilir, fakat arkadaki vokallerin bağırarak, sanatçıyı bastırmaya çalışmalarını ve saz arkadaşlarının fazla gürültülü ve şarkıyı hızlıca çalmalarına da pek anlam veremedim.Genelde Tuğçe hanımı başarılı bulan ve sesini beğenen bir izleyici olarak,tebrik ediyorum bende,ayrıca haklısınız,ses rengi de süperdir,sesinin de belkide o programda rahatsız olabileceğini de düşünmek gerekir diye düşünüyorum.

  3. LALE said,

    Ocak 8, 2007 at 2:44 pm

    BU ŞARKIYI ABİM DİNLETTİ VE İLK ÖNCE NERESİNİ BEĞENDİ DEYİP TAKMADIM AMA ÇOK GÜZELMİŞ ÇOK BEĞENDİM ÇOK DA GÜZEL OKUMUŞ BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM

  4. GÜL said,

    Ocak 9, 2007 at 1:27 pm

    ben ilk kez TRT DE izledim.Ahmet özhan söylemişti.
    Daha sonra Tuğçe Becerikli den dinledik. Harika söylüyor.
    Tuğçe hanım ı ailece çok çok beğenerek izliyoruz.(hafta sonları TRT4 te .Ankara da bir park tan yayın yapmışlar.)
    Hele bu şarkı süper. Ben yeni bir şarkı zannetmiştim ama eski bir şarkı olduğunu öğrendim.
    Tuğçe Hanım’ın gülen gözleri hiç solmasın
    Başarılar diliyorum.

  5. Yasin UÇAK said,

    Şubat 14, 2007 at 8:56 am

    Öncelikle sevgiliye söylenecek en güzel şarkılardan birisi,benim en favori şarkım.Öncelikle Ahmet Özhan hayranıyım ve Tuğçe hanımda çok güzel yorumlamış bu parçayı.Umut ediyorum ki TRT TSM şarkıcılarının her zaman söyleyecekleri bir eser olur bu parça.Sevgilirimle

  6. abdulmenaf taş said,

    Şubat 18, 2007 at 12:46 pm

    çok güzel bir şarkı olmuş.insanı başka alemlere götürüyor. kısaca çok güzel olmuş

  7. mutlu__erkek said,

    Şubat 26, 2007 at 7:30 pm

    mrb ben şırnak tanım şarkılarını çok beyen dim ve güzel söylüyorsunuz gerçekten sizi tebrik ederim kendiniz le guru duymalısınız gerçekten ben türk musikisini çok seviyorum ve sizin gibi güzel söylüyen tabi dahada güzel oluyor başarınızın devamını dilerim

  8. nadir said,

    Mart 3, 2007 at 9:46 pm

    zevkle dinlediğim bir şarkı ve o güzel ses,tuğçe hanımı trt den takip ediyorum mükemmel söylüyor ,başarılarının devamını dilerim

  9. mehmet said,

    Mart 12, 2008 at 4:45 pm

    super olmus once zekai tunta beye tesekkurler boyle bir sarki besteledigi icin ama bi sarki ancak bu kadar guzel yorumlanir tugce hanimada ayrica tesekkur ederim basarilar

  10. batuhan said,

    Ağustos 8, 2008 at 11:31 am

    çok güzl bir ses nası bu kadar güzel br sesinizvar inanamıyorum(maşallah)


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

